Duurzaamheid

Je drukt er je identiteit mee uit, beschermt jezelf ermee of beleeft er gewoon ontzettend veel plezier aan: dat alles is mode en daarom houden we er zo van. Tegelijkertijd draagt de textielindustrie wereldwijd bij aan het verbruik van waardevolle grondstoffen, aan de belasting van het milieu en aan soms slechte arbeidsomstandigheden. Mode van duurzame vezels, die op sociale en ecologische wijze is geproduceerd, kan hier het verschil maken. Daarom is onze overtuiging: duurzame mode mag niet alleen iets voor een niche zijn, maar moet voor veel mensen toegankelijk zijn.

Onze Corporate Responsibility (CR) strategie  "positive choice" is daarom een goede keuze voor alles en iedereen: de mensen in onze toeleveringsketen, het milieu, voor ons en onze klanten. 

Positieve beslissingen leiden tot positieve veranderingen. Zo bereiken wij in 2030 onze visie: 100% duurzame producten. 100% klimaatneutraal ondernemen. 100% transparantie in onze toeleveringsketen.