Klachtenprocedure

Een goede service voor onze klanten is voor ons erg belangrijk. Toch kan het gebeuren dat je niet helemaal tevreden bent. Neem in dat geval altijd contact met ons op, we helpen je zo snel mogelijk verder.

Hoe kun je een klacht indienen?

  1. Online via ons contactformulier:

Contact (* Verplichte velden invullen)

 

  1. Telefonisch via 088 - 4651511(gebruikelijke belkosten)
    Maandag t/m vrijdag: 8:30 - 21:00
    Zaterdag & zondag: 10:00 - 18:00

Hoe wordt je klacht afgehandeld?

Als je bij ons een klacht indient, ontvang je binnen 14 dagen antwoord van ons.
Mocht het oplossen van je klacht langer duren, sturen we je voor afloop van de 14 dagen een ontvangstbevestiging met een indicatie wanneer je op een uitvoerige reactie kunt rekenen.

Is je klacht niet naar tevredenheid opgelost?

Indien je niet tevreden bent met de door ons voorgestelde oplossing, kun je ons dit kenbaar maken per brief. Laat ons hierin weten waarom je het niet eens bent met onze oplossing en dat je een andere oplossing wilt.
Neem in je brief tevens de volgende gegevens op: als onderwerp „t.a.v. Klachtenmanagement“, je naam, adres, telefoonnummer, e-mailadres en je klantnummer.

Stuur je brief naar:
bonprix
t.a.v. Klachtenmanagement
Antwoordnummer 54025
5004 VB Tilburg

Het Klachtenmanagement bevestigt de ontvangst van je brief en geeft aan wanneer je een antwoord krijgt. Dit zal meestal binnen enkele weken, maar uiterlijk binnen 3 maanden zijn.

Je kunt je klacht tevens indienen via het klachtenformulier op de consumentenpagina van Thuiswinkel.org. De klacht wordt dan zowel naar ons als naar Thuiswinkel.org gestuurd.

Als je onze klachtenprocedure helemaal hebt doorlopen en je bent het niet eens met de uitkomst, kun je een klacht indienen bij de onafhankelijke Geschillencommissie Thuiswinkel www.sgc.nl.
Tevens kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).