Tel.: 088-4651511 (gebruikelijke belkosten)Maandag t/m vrijdag: 8:30 - 21:00Zaterdag & zondag: 10:00 - 18:00
Lees hier hoe je snel en simpel contact opneemt met ons via WhatsApp.
Schrijf ons a.u.b. vanaf welk punt je niet meer verder komt, zodat we je gericht kunnen helpen. Heb je al besteld? Geef dan a.u.b. je besteldatum aan en we kijken wat er aan de hand is.
Om je bestelling zo snel mogelijk te kunnen leveren, is deze direct in behandeling genomen en verwerkt en kan daarom helaas niet meer worden gewijzigd. Je kunt het pakket bij aflevering direct mee teruggeven aan de bezorger.
Om je bestelling zo snel mogelijk te kunnen leveren, is deze direct in behandeling genomen en verwerkt en kan daarom helaas niet meer worden geannuleerd. Je kunt het pakket bij aflevering direct mee teruggeven aan de bezorger.
Je kunt bij elke bestelling een ander leveradres opgeven. Bij je online-bestelling vul je het gewenste adres zelf in. N.B.: Als je je bestelling reeds geplaatst hebt, kan het leveradres niet meer worden gewijzigd, aangezien bestellingen zo snel mogelijk worden verwerkt.
In Mijn bonprix kun je de status van je bestelling zien. Daar kun je tevens je bestelling te allen tijde volgen met Track & Trace van PostNL.
Een artikel dat als "uitverkocht" in onze shop wordt gekenmerkt, komt helaas niet meer terug. Als een artikel tijdelijk uitverkocht is, d.w.z. als "binnenkort beschikbaar" is gekenmerkt, kun je je automatisch een bericht laten sturen wanneer het artikel weer op voorraad is. Klik daarvoor op "Stuur mij een bericht" bij het betreffende artikel.
Schrijf ons a.u.b. wat er niet in orde is en we helpen je graag verder.
Veel antwoorden over verzendkosten vind je ook op onze service-pagina's onder verzendkosten
Als je een artikel wilt omruilen, registreer je dit artikel eerst als retour in Mijn bonprix onder "Een artikel retourneren". Aan het einde van deze registratie kun je het artikel omruilen in de juiste maat of kleur door te klikken op "Ik wil mijn artikel(en) ruilen."
Als je je hebt geregistreerd voor Mijn bonprix, kun je te allen tijde je rekeningen online bekijken onder Mijn bonprix.
Als je betaling deze aanmaning heeft gekruist, kun je de aanmaning als niet geschreven beschouwen. Heb je je bestelling nog niet betaald, dan kun je je betaling snel en simpel uitvoeren in Mijn bonprix door te klikken op "Een betaling uitvoeren" Begrijp je niet waarom je een aanmaning hebt ontvangen, neem dan contact op met ons en wij kijken het graag voor je na.
Als je het overeenstemmend bedrag hebt betaald, dan zullen we op zoek gaan naar je betaling. Help ons door in je mail de volgende informatie mee te geven: - Datum - Rekeningnummer - Bedrag - Mededeling - Naam rekeninghouder.
We behouden ons het recht voor, betaalwijzen individueel aan te bieden. Als je iets bestelt, worden automatisch de betaalwijzen weergegeven waaruit jij kunt kiezen.
Om een artikel terug te sturen kun je op verschillende manieren gebruik maken van onze retourservice. In deze video leggen we je precies uit hoe je dat het beste doet. Wil je de verschillende stappen nog eens nalezen, kijk dan hier onder de vraag „Hoe stuur ik artikelen terug?“
Het kan enige tijd duren voordat een geretourneerd artikel bij ons binnenkomt en verwerkt is. Je ontvangt een bericht van ons als je retour is aangekomen. In Mijn bonprix vind je tevens de status van je retouren. Is je retour echter na 2 weken nog niet verwerkt, neem dan a.u.b contact met ons op.
Het kan enige tijd duren voordat een geretourneerd artikel bij ons binnenkomt en verwerkt is. Niet alle artikelen worden gelijktijdig verwerkt, het kan daarom voorkomen dat je meerdere ontvangstbevestigingen voor een geretourneerde bestelling ontvangt. Zijn je retouren echter na 2 weken nog niet allemaal verwerkt, neem dan a.u.b contact met ons op.
Uiterlijk 30 dagen nadat je de artikelen retour hebt gestuurd of wij je melding dat je wilt herroepen, hebben ontvangen, betalen we het aankoopbedrag van de geretourneerde artikelen terug. Als je na 4 weken nog geen terugbetaling hebt ontvangen, schrijf ons dan a.u.b met de volgende gegevens: - nummer van het PostNL afleverbewijs - besteldatum - retourdatum - artikelnummer(s)
Als je geen retouretiket meer hebt, heb je 2 mogelijkheden: •Ga naar Track & Trace van PostNL en print bij de zendingsinformatie van je pakket een verzendlabel. •Adresseer zelf je retourzending naar het volgende retouradres: bonprix Antwoordnummer 32000 8000 ZB Zwolle
Alle informatie over het herroepingsrecht vind je hier: Algemene Verkoopvoorwaarden
Je klantnummer ontvang je na je eerste bestelling. Je klantnummer staat tevens op je bestelbevestiging. Je klantnummer vind je ook in je account onder Mijn bonprix. Log daarvoor in met je e-mailadres en wachtwoord.
Als je je wachtwoord bent vergeten, ga je naar de login-pagina en klik je daar op "Wachtwoord vergeten?". Je ontvangt vervolgens van ons een e-mail met de verdere stappen.
Onder Mijn bonprix kun je je te allen tijde registreren en een account aanmaken. Heb je hulp nodig? Schrijf ons a.u.b. vanaf welk punt je niet meer verder komt, zodat we je gericht kunnen helpen.
Als je een account hebt bij Mijn bonprix, kun je daar heel eenvoudig je persoonlijke gegevens wijzigen. Als je wilt dat wij je gegevens voor je wijzigen, stuur ons dan je oude en nieuwe gegevens toe.
Jammer dat we je als klant verliezen. Ben je niet tevreden over ons? Zou je ons kunnen schrijven wat er mis is gegaan? We zouden graag nog de kans krijgen om erop te reageren en indien mogelijk het probleem op te lossen! Weet je zeker dat we je gegevens moeten verwijderen, stuur ons dan je complete adresgegevens, zodat we je aanvraag kunnen verwerken.
Stuur ons a.u.b. het artikelnummer en de maat, zodat we je snel verder kunnen helpen.
Stuur ons a.u.b. het artikelnummer en de besteldatum en laat ons weten wat er niet in orde is, zodat we je snel verder kunnen helpen.
Stuur ons a.u.b. het artikelnummer en de maat, dan kijken we het graag voor je na.
Stuur ons a.u.b. het artikelnummer en de maat en schrijf ons wat je graag wilt weten.
Veel antwoorden over kortingscodes vind je ook op onze service-pagina's onder kortingscodes. Als je bij een bestelling gebruikmaakt van een kortingscode, wordt de korting pas na inloggen zichtbaar. Heb je een geldige code gebruikt en deze werkt niet, stuur ons dan een bericht met de kortingscode. We helpen je dan graag verder.
Op onze service-pagina's kun je je voor onze newsletter aanmelden.
Op onze service-pagina's kun je onze catalogus aanvragen.
Op onze service-pagina's kun je je voor onze newsletter afmelden. Bovendien vind je bij elke newsletter onderaan een afmeldlink, waarmee je je afmeldt van onze newsletter.
Als je onze catalogus niet meer wilt ontvangen, stuur ons dan je complete adresgegevens.
Alle informatie over het herroepingsrecht vind je hier of in onze Algemene Verkoopvoorwaarden.
Alle informatie over de garantie vind je in onze Algemene Verkoopvoorwaarden.