Geverifieerde aankoop
Maat: 40 (past goed) , Kleur: zwart
Eindelijk een mooie jurk die m'n appelfiguur in balans brengt. De aandacht gaat echt uit naar de schouders met vulling. Het is mooie dikke afkledende stof. Maar ook weer niet te dik voor de zomerdag. Geen buik zichtbaar. Ik heb de zwarte genomen. Superblij mee! Mooi voor tussendoor, maar ook voor een meer speciale gelegenheid. Aanrader dus!
2026-05-29
Geverifieerde aankoop
Maat: 48 (past goed) , Kleur: mango
Dikke kwaliteit
Mooie kleur
Leuk model
Oversized
Helaas een haaltje in de jurk dus hij moet retour....
2025-08-07
We hebben geen reviews gevonden die overeenkomen met je criteria
Dit artikel heeft nog geen reviews. Wees de eerste & help andere klanten!
Vul de verplichte velden in het formulier in en schrijf een korte review over het artikel dat je hebt gekocht